טיפים חשובים לקנות את המוצרי התינוקות הטובים ביותר


מבוא: תינוק הוא מאוד עדין ורגיש ועקב זה  אנחנו צריכים לטפל בכל הצרכים של הקטנים שלנו. ההורים נדרשים להיות מאוד מהירי תפיסה ולדאוג  לבריאות ורווחה של התינוק. לכן לעולם לא נוכל להתעלם מהצרכים הבסיסיים כגון מזון, שינה, מוצרי טיפוח לעור, היגיינה וכ"ו.העור של המלאך או המלאכית הקטן/ה שלך הוא מאוד משיי, רך וחלק  אך יחד עם זאת הינו עוק יבש בהתחלה שצריך לטפל ב ולשמור על עור עשיר . לכן את/ה צריך לבחור  בקפידה  מוצרים עבורם.
מה הם הטיפים החיוניים בעת רכישת המוצרים הטובים ביותר עבור התינוק שלך?
1. ברור לבדוק, לקרוא ולזהות את ההרכב הכימי של המוצר: ההורים צריכים לבדוק את התווית של כל מוצר לתינוק שהם רוצים לקנות ובמיוחד אם זה מוצר חדש שקונים פעם ראשונה .צריך לדעת  לזהות אם המוצרים אם הם אורגניים או לא אורגניים. הימנע מהמוצרים אשר מראים את העקבות של כימיקלים
2.חפשו מוצרי תינוקות פשוטים, טהורים וטבעיים: בחודשים הראשונים של הילד  הוא צריך להשתמש בדברים פשוטים.

3.בחרו במוצרים האורגניים מוסמכים;הדברים שאת/ה קונה ומורחת על עורו של התינוק שלך חייבים להבטיח שהם נבדקו היטב, בדקו זאת בשבע עיניים בזמן הרכישה.
4. בדיקת נקודתית : בדומה למתי שאתם רוצים לרכוש בושם חדש , הרי אתם קודם מתיזים על עצמכם להריח, לראות שזה לא עושה פריחה ... בטח ובטח שחייבים לעשות בדיקות במקום באופן דומה. בדיקת נקודתית יכולה להיעשות על הרגל של התינוק או בזרוע ואת אותו מקום צריך לסמן ולהיות במעקב במשך 24 שעות. אם אין סימנים של פריחות, כתמים או כל צורה אחרת של חריגה מהמוצר, ניתן להישתמש .
. 5 אין  בשום פנים ואופן להשתמש במוצר שגורם לגירוי או רגישות לנסיך הקטן שלך או הנסיכה: חשוב לזכור שלא כל מוצר שמתאים לתינוק אחד יתאים לתינוק אחר .




כיצד להעניק הכל לתינוק ולא לפשוט את הרגל באותו זמן?
האושר הזה מתי שנולד לך ילד או ילדה הוא פשוט בלתי מתואר . אין מילים נכונות בכדי לתאר את זה . הורות היא תחושה היפה ונפלאה ביותר בעולם. אבל אין מה לעשות זאת גם הוצאה כספית לא קטנה .עם זאת קניות חכמות יכולות לענות על הרצונות של רכישה עבור הילד שלך וחיסכון בו זמנית.
כמה דרכים לחסכון:
1. אם ניתן אז להשגיח שהתינוק יאכל חלב אם  ולא תחליפי חלב .
2. מומלץ שהתינוק לא יהיה כל היום אם חיתולים חד פעמים לאורך כל היום ובכך להפחית את השימוש בחיתולים מסוג זה.
3. כאשר אתם יוצאים לקניות להשוות מחירי מוצרי תינוקות ומשוב לקוחות על המוצרים השונים המוצעים על ידי מותגים רבים.
4. בדקו הצעות עונתיות וחגיגיות.
5. חפשו פריטים נכונים לתינוק ולכם ולאו דווקא מותג יוקרתי.
6. חלק מהמוצרים ניתן לרכוש יד שנייה .

7. חלק  מהמוצרים ניתן לשכור את הדברים שאחרי כמה חודשים יהיו חסרות תועלת לדוגמא עריסה.